İçeriğe geç

Alo 181 Ücreti Ne Kadar

Alo 181 nelere bakar?

Vatandaşlarımızın Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüklerine başvurmadan, Tapu ve Kadastro Müdürlüklerinde sıra beklemeden doğrudan Bakanlığımızla iletişime geçip sorunlarını çözebilmeleri için.

181 arayınca ne olur?

Hafta içi her gün 08:00 – 18:00 saatleri arasında Alo 181 çağrı merkezimizi arayabilirsiniz. Operatörler yardımıyla tapu müdürlüklerindeki işlemleriniz için randevu alabilir, tapu ve kadastro ile ilgili konularda bilgi alabilir, görüş, öneri ve isteklerinizi kurumumuza iletebilirsiniz.

Alo 181 numarası hangi konularda hizmet verir?

Hafta içi her gün 08:00 – 18:00 saatleri arasında Alo 181 çağrı merkezimizi arayabilirsiniz. Operatörler yardımıyla tapu müdürlüklerindeki işlemleriniz için randevu alabilir, tapu ve kadastro ile ilgili konularda bilgi alabilir, görüş, öneri ve isteklerinizi kurumumuza iletebilirsiniz.

Alo 181 hangi saatlerde çalışıyor?

Vatandaşlar, kentsel değişim ve çevre ile ilgili şikayet ve ihbarlarını ALO 181 Çağrı Merkezi’ne iletmektedir. ALO 181 Çağrı Merkezi, 81 ilde 7 gün 24 saat hizmet vermektedir.

Alo 181 aramak ücretli mi?

181’i aramak tamamen ücretsizdir. Yani 181’i güvenle arayabilir ve herhangi bir ücret ödemeden gerekli işlemi yapabilirsiniz.

Alo 181 işe yarıyor mu?

ALO 181 İhbar Hattı Riskli yapılar, riskli alanlar, korunan alanlar gibi konularda bilgi veren hat, tadilat sırasında ortaya çıkan sorun ve şikâyetlerin Bakanlığa iletilmesi ve çözüm aranması amacıyla da kullanılabiliyor.

181 ihbar edenin kimliği açıklanır mı?

Bildirim ve şikâyetinizde isminizi belirtmiş olsanız dahi, 5510 sayılı Kanun ve Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca isminiz gizli tutulacak ve sosyal güvenlik müfettişleri ile denetimi yapan kurum yetkilileri tarafından ifşa edilmeyecektir.

181’e ne şikâyet edilir?

ÇEVRE, ŞEHİRCİLİK VE İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ BAKANLIĞI.

Alo 181’den nasıl randevu alınır?

Tapu sahibi veya vekili, Alo 181 Çağrı Merkezimizi arayarak veya Genel Müdürlüğümüzün internet sitesini ziyaret ederek Tapu Müdürlüğünden işlem randevusu alabilir.

Alo 181 hangi kuruma bağlı?

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı

181 hafta sonu açık mı?

Çağrı merkezi 7/24 hizmet verme prensibiyle kurulmuştur. Bu hat sayesinde telefonla randevu almanın yanı sıra, bilgi, şikayet ve öneriler ile hizmet iyileştirme süreçleri tek bir merkezden etkin, hızlı ve güvenli bir şekilde yürütülmektedir.

181 kime ait?

ALO 181 çağrı merkezi, bakanlığımızın çalışma alanlarıyla ilgili olarak vatandaşlarımızın sorunlarına çözüm odaklı yaklaşmak ve hizmet kalitesini artırmak amacıyla oluşturulmuştur. Vatandaşlarımızdan gelen çevre ve şehir planlama konularındaki bilgi taleplerini, bildirimleri ve şikayetleri ele almak üzere kurulmuş olup bakanlığımız tarafından 1 Ocak’ta açılmıştır.

Arazi ölçümü için nereye başvurulur?

Kadastro Müdürlüklerine Başvuru İşlemleri: Kadastro Müdürlüklerinde işlem yapmak isteyen kişi, öncelikle gerekli belgelerle birlikte bizzat veya avukatları, varsa velileri, kayyımları ve kanuni temsilcileri aracılığıyla Kadastro Müdürüne başvurarak yapmak istediği işlemin türünü bildirir.

181 anlamı ne?

Bakanlıklardan kuruluşlara, özel şirketlerden kamu hizmetlerine kadar birçok alan için özel hizmet hatları bulunmaktadır. Topluma hizmet etmek ve vatandaşların sorunlarıyla doğrudan ilgilenmek için oluşturulan bu telefon numaralarından biri de 181’dir.

181 kaç saat?

Alo 181 ile 7/24 hizmet. Çevre, kentsel gelişim bilgileri ve tapu siciliyle ilgili şikâyetlerin online randevu bilgilendirme ve ihbar noktası olarak hizmet veren Alo 181 Çağrı Merkezi, 7/24 hizmet anlayışıyla Türkiye’de farkındalık yarattı.

181’e ne şikayet edilir?

ÇEVRE, ŞEHİRCİLİK VE İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ BAKANLIĞI.

Alo 181 nereye bakar?

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı

181 ihbar edenin kimliği açıklanır mı?

İhbar ve şikâyetinizde isminizi belirtmiş olsanız dahi, 5510 sayılı Kanun ve Kişisel Verilerin Korunması Kanunu gereğince, sosyal güvenlik müfettişleri ve soruşturmayı yürüten kurum yetkilileri tarafından isminiz gizli tutulacak ve ifşa edilmeyecektir.

Çevre Şehircilik Bakanlığına neler şikayet edilir?

1. Duvar, çit, tel örgü, hendek, direk ve benzeri engeller dikmek, 2. İzinsiz veya ruhsat şartlarına aykırı olarak kum, çakıl vb. almak, 3. Moloz, toprak, cüruf, çöp gibi atık ve artıkları etrafa dökmek, 4.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

şişli escort Gaziantep Anal Escort